BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, 23 December 2011

Hari Pertama Masuk Kerja

Assalamaulaikum..Hari ni FIRST masuk kerja dah kene buli dah .. haha .. gilerr kott !! Saya kerja dekat Petronas saje .. Amik bahagian PAM ! Hari pertama ni biasa lah kene buli , sebab dieorang nak ajar macam mane nak basuh tandas,cermin,mod lantai,dan macam mane nak gunakan mesin PAM tuh..Huhu..! Dieorang spoting jugak lahh , tade lah buat kerja nak series je an ? huhu .. ade jugak duk gurau-2 dan macam-2 lah .  Tapi SYOK dapat men air time basuh tandas..  :)  . tadi mase nak basuh tandas perempuan , saya nampak ade BAPUK ! haha . gilerr kott masuk tandas perempuan . dah lah ade misai ! haha . lawak pom ade , Yang paling saya tak suke sekali Lap cermin . penat siott ! haha . dah la cermin besar macam nak basuh sebuah BAS lak , hihi ! Papepom , inilah hari pertama saya kerja kat sana . Peace :)


Terima Kasih :)

0 comments: